Sunday, November 20, 2005

Un altre talismà.

L' any passat el talismà era jo. Portava sort al club. Cada cop que jo anava a l' estadi el Barça guanyava. Fins que el fill de puta del torres em va gafar, i vaig deixar de ser un talismà. Però ahir vem descobrir un altre talismà pel Barça.

Està demostrat. Els dos cops, que l' Agus ha estat lluny de bcn i que el barça jugava, el fet de que el meu cosí no estigués a la ciutat ha donat molta sort al equip. De fet, en un partit vem humuliar a la pobre reial societat. En aquell aprtit l' Agus era a Londres. Ahir l' Agus era a Madrid, i es clar el barça va humiliar un altre equip reial. El reial Madrid.

Pertant podem declarar sense cap risc d' equivocarnos que hi ha una relació causa-efecte entre el partits que juga el Barça contra els equips reials, i que l' Agus estigui o no a Barcelona. Bé Agus, a partr d' ara t' haurem de fer fora cada cop que el barça jugui contra un reial. I com que n' hi poquets.. Espanyol, madrid, betis, reial societat, mallorca, saragossa i racing. Pensa que ho faràs pel bé del Barça.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home