Tura dimissio!
Pot passar que en Quim Nadal es carregui un barri sencer i no tingui ni un minim de dignitat per dimitir, pot passar que el molt honorable digui bestieses de l' alçada d' un campanar i que la cosa no passi de ser una anecdota, pot passar que el conseller Milà s' emporti a la familia d' excursió amb helicopter, i pot passar que el molt honorable qüestioni certs consellers i deixi en evidencia mig govern, fent palesa la crisi. Pot passar. Tot pot passar en un govern com el que tenim.
Però hi ha coses que no poden passar. I el que no ens podem permetre, es que el departament de la tolerancia 0, sigui el departament de la eficiencia 0. Interior, es l' unic departament que no es pot permetre el luxe de estar desacreditat. L' ordre public es bàsic en una societat desenvolupada. No pot ser que els mossos siguin incapaços d' evitar que 4 jubilats i mares amb els nens acabats de sortir del cole, tallin les rondes. No pot ser que els mossos necessitin vigilancia privada. Quina credibilitat tenen ara els mossos? Per a que serveixen? Per posar multes? Per això no els necessitem a Barcelona eh... Que en Clos ja els hi treu rendiment a la seva Guardia Urbana. Interior ha d' assegurar l' ordre public per que no succeixin esdeveniments com els que els darrers dies a França. Però hi ha un tema sobre la tuala que preucupa als ocs que tenen una mica de seny. I es: que passarà ara que hi ha d' haver en els proxims dies una cimera euromediterranea (27 i 28 de novembre) on se sap d' entrada que hi haurà gamberrets i chusmeta antisistema com a totes les cimeres decents? Doncs no ho sé tu... Jo crec que tal com van les apostes sembla que els francesos es quedaran curts fent el gamberret. Jo per si de cas no aniré a treballar. Em quedaré tancat a casa, no sigui cas que prengui mal.

2 Comments:
Crec que també cal recordar els 23 anys de penosa actuació d'un govern de CiU que va deixar una gestió més penosa que la de la postguerra. La veritat és que tampoc m'agrada el tripartit, perquè sembla el pasión de gavilanes, però la gestió és evident que porta trets a la que els darrers 23 anys es van fer. Les obres del carmel eren una obra de CiU, només cal recordar el Felip Puig parlant de les obres del metro com si fossin les piràmides de Gizé i després eren túnels que no es poden aguantar ni amb escuradents. Potser serà que no tenim diners per posar ciment gracies al 3%? Ni el Cascos es fotia tants diners, inclús m'atreviria a comparar els governs de CiU amb els de Iuxenko a Ucraïna. Però també que se li pot demanar a un govern de dretes? tot ho faran escombrant per a casa, així clar que ens calguin diners, clar que Extremadura té coses! si els comptes que tenien han fet bona inversió (cas que no és el de Madrid). Els mossos, gracies al nostre amic Mas, gairebé no tenen competencies, més bé fa com la guàrdia urbana, posar multes i fer acte de presència, per lo menys és el que fan a l'Hospitalet, l'ultima comissaria que va obrir en Mas. Traquils, que els grups "gamberrets" com diueu vosaltres nois acomodats i sense problemes de pasta, som grups anarquistes, comunistes i neonazis. Anirem a protestar pel matí al forum, pero el cotxes els cremarem a pedralbes, tinc ganes de veure a un ric votant de CiU plorar perquè la revolució ha arribat a casa seva, i la veritat esper que molta gent s'uneixi a aquestes manifestacions, perquè la veritat, n'estem farts de que la dreta ens controli. ¡¡AMUNT LA REVOLUCIÓ!! A BCN 400 cotxes cada dia i 1000 rics morts!
David, pixes fora de test.
Post a Comment
<< Home