Sunday, May 21, 2006

UNA PROVOCACIÓN!

Divendres mentres esperava a barajas, després de rebre la fantastica noticia de que el meu vol s' enderreria una puta hora més, vaig llegir un article brutal del mundo que em va fer molta, molta gràcia. Avui com que em fa pal escriure, l' escanejo i us el poso per aquí. ja us el llegireu. La veritat es que no té perdua. Això es un Must see xD.



Qui diu que va ser una provocació?...



1 Comments:

Blogger Doble A said...

Senzillament espectacular.

Òbviament penso posar un ellaç des del meu post al teu hehe

Jo vaig poder gaudir del 0-3 del Bernabeu estant a Madrid... Tb va ser molt maco. Llàstima que no en tingui cap foto.

CAMPIOOOOONS CAMPIOOOOOONS OEEE OEEEEE OEEEEEEEEEEEEE

8:10 AM  

Post a Comment

<< Home